Rautalammin emäpitäjä -huppari, miesten malli

Kauppias

Rautalammin museoasiakaspalvelu@rautalamminmuseo.fi044 7530140Y-tunnus:0220759-0Kauppiaan ehdot

Nyt niitä saa, nimittäin Rautalammin emäpitäjä -huppareita. Tässä miesten mustassa hupparissa on tyylikäs selkäpainatus emäpitäjän kartalla. Tiesitkö, että Rautalampi, joka on perustettu jo vuonna 1561, on ollut varsinainen emäpitäjä, sillä siihen on kuulunut suuri osa Keski-Suomea, Savon, Pohjanmaan ja Satakunnan väliseltä alueelta.

Tyylikäs ja mukava huppari on valmistettu kolmilankakudotusta kankaasta, 80 % puuvillaa ja 20 % polyesteria, jonka päällikerroksena on pehmeä puuvilla. Hupparin sisäpinta on harjattu pehmeäksi. Huppu on kaksinkertainen, siinä on nyöri ja se mahtuu mukavasti päähän. Hupparin vetoketju on metallia. Lisäksi hupparin oikeanpuoleisessa taskussa on läpivienti sekä kauluksessa lenkit kuulokkeen johdoille. Painatuksen on Rautalammin museolle suunnitellut Emmi-Riikka Vartiainen Studio Käpynä Oy:stä.

Toimitustavat

Nouto